piatok 27. júla 2018

Hero Dočekal első mesterhármast: Azt mondtam, elmegyek, hogy a mai

Az élet játék a lehető legjobb pillanatban. Közvetlen párbaj tovább a negyeddöntős jégkorong liga között üstökösök és Chomutov (3: 1) úgy döntött, három wickets Brno csatár Martin Dočekal, aki így megkapta élete első mesterhármasát extra liga karrierjét. Az üstökös, köszönhetően a hozzájárulást készül a negyeddöntőben ellenfél, legyőzte Chomutov várja ellenkezőleg kihívást selejtezőkör.

Egy váratlan hőse keddi párbaj is részt vett, egy szerencsétlen sérülés Leoše Čermáka, hogy a mérkőzés lemondott már az első időszakban.Az egyik Chomutov védő hozzáért a labdához, miután Dočekal Vincourová lövés az arcát Brno kapitány a jég egyenesen a betegszobába. „Még két vagy három váltakozó, már a fejemben, nem volt kellemes látvány." Azt elismeri.

Csütörtökön Martin Zaťovič unibet regisztrációs bónusz mondtam, hogy unibet mobil bónusz meg tudná adni legalább két gólt…
„gúnyolódott velem, hogy én végre esett ott, unibet üdvözlő bónusz és azt mondtam neki, hogy én elrejtettem a mai."

Miért van az, hogy ezeket a célokat nem esett több már a szezon során?
„mindig azt gondoltam róla.Gyakoroltam, azt kellett sok esélye, de nem tudtam bekapcsolni. „

Ez egy nagy megkönnyebbülés csapat, hogy egyenesen a negyeddöntőbe?
" Ez minden bizonnyal ez jobb lesz, mint a selejtező, ahol soha nem lehet tudni.


Most két hét szünet, így remélhetőleg jön vissza a beteg és menjen velük teljes erővel. „

Ha megnézzük az alapvető részei, ahol ott volt a nagy fordulópont?
„Miután egy kiváló kezdet, amikor felvettük néhány pontot, a válság jött, mi volt sérülés, nem tudtuk, de unibet sportfogadás bónusz most már a végén a teljes közeledett, sikerült nyerni kétszer egymás után, ami talán rúg."

Hogyan hatni a veszteség kapitány? tényleg neked?
„Közvetlenül a kapu mögött voltunk provokált, akkor biztosan nem szabad feladni.Igaz, hogy az elején mi nem sikerült, voltunk idegesek, és visszapattant minket korongok, de szerencsére voltunk akkor tudja felvenni, és boldogok lehetünk a három pontot. „

Szereted a pénztáros számítani, hogy mennyi lesz a mesterhármast ért ma?
„ez nem csak egy mesterhármast a fülke extra minden játékos egy másik csapat, amelyre vonatkozik, ha verte őt, és én csak Chomutov, úgyhogy jött össze szépen. (Nevetés)

unibet online sportfogadás

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára