piatok 21. júla 2017

Paríž uvidí atraktívny bitky Nadala s Djokovičom a Federera s Wawrinkom

Štvrťfinále medzi Federerom a sport stavky Wawrinkom bude určite jedným z vrcholov utorňajšieho programu. Súboj krajanov, ktorí spolu vlani dobyli Davis Cup, sľubuje veľkolepý pohľad; veď treba ich vlaňajší súboj na Turnaji majstrov patril k najlepším zápasom sezóny.

Wawrinka si postup zaistil už v nedeľu, Federer oň bojoval dva dni. V nedeľu večer bol jeho zápas s Monfils prerušený za stavu 1: 1 pre tmu, deň potom mu ale Francúz veľký odpor nekládol. V 3. a 4. sete sa dostal k jedinému brejkbal a takmer bezchybný Federer ho bez väčších ťažkostí "dorazil".

"Som rád, že som vo štvrťfinále. Stan tu hrá skvelý tenis a teším sa, že si zahráme, "povedal Švajčiar pre Eurosport.A varovne pridal: "Raz už som tu Monfils porazil a potom som vyhral celý turnaj," pripomenul rok 2009.

Doteraz úspešnú jazdu Marina Cilic zarazil v osemfinále David Ferrer. Skúsený antukárom vybavil víťaza minuloročného US Open v troch setoch, ani raz nestratil podanie a urobil len 14 nevynútených chýb.

Vo štvrťfinále vyzve Andyho Murrayho, ktorý porazil Francúza Jeremyho Chardyho 6: 4, 3: 6, 6: 3, 6: 2 a pripísal si 14. výhru na antuke v rade.

na svojej misii za 10. parížskym titulom zatiaľ úspešne pokračuje Rafael Nadal.


Španiel síce stratil dobre rozohraný tretí set s rozjetým Američanom Jackom Sock, nakoniec ale došiel k víťazstvu 6: 3, 6: 1, 5: 7, 6: 2. "Som pripravený na ďalšie výzvy.Teraz príde asi najťažšie štvrťfinále na Roland Garros v mojej kariére, "hovorí .

Vyzve ho totiž kráľ rebríčka Novak Djokovič, ktorý porazil Richarda Gasqueta 6: 1, 6: 2, 6: 3.

Serena Williamsová tretíkrát za sebou otočila zápas

Ďalšie "veľký únik" zvládla svetová jednotka Serena Williamsová. S krajankou Sloane Stephensová vôbec nezvládla 1. set, prehrala 1: 6 a urobila 15 nevynútených chýb. V druhej sade bola tri loptičky od vyradenia.

Ale rovnako ako predchádzajúce zápasy s Friedsamovou a Azarenkovú dokázala zápas otočiť a vyhrala 1: 6, 7: 5, 6: 3. "Hovorila som si, že by som mohla začať trochu lepšie podávať.To sa mi podarilo a pomohlo mi to vo zvyšku zápasu "opísala Serena Williamsová.

Američanka o postup do semifinále stretne s stavkove bonusy Taliankou Sarou Erraniovou, finalistkou z roku 2012, ktorá porazila Nemku Juliu G� �rgesovou suverénne 6: 2 , 6: 2.

Senzáciou turnaja je 21-ročná Belgičanka Alison van Uytvancková, 88. hráčka rebríčka, ktorá po výhre 6: 1, 6: 3 nad Rumunku Andreea Mituovou prešla už do štvrťfinále. V ňom narazí na Švajčiarsku Timea Bacsinszky, ktorá si poradila s českou jednotkou Petrou Kvitova 2: 6, 6: 0, 6: 3.

stavkovanie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára