utorok 11. apríla 2017

Jessica Ennis-Hill nastaví pamiatky na korunovať slávu v Rio olympijských hier

Nie skôr Jessica Ennis-Hill oslávila svetový sedmiboji triumf s malým pivom než Odložila názor na to, čo ona dúfa, že bude korunovať sláva jej kariéry: stal sa len tretie dráha a atlét pole udržať olympijský titul po pôrode.

iba Australian prekážkar, Shirley Strickland a francúzsky-Kamerun triple jumper, Françoise Mbangová Etoneová, kedy získal olympijské zlato, mal dieťa, a potom sa vrátil k najvyššom stupni z pódium v ​​nasledujúcich hrách.Ale Ennis-Hill, ktorý vyhral svoj druhý svetový titul v Pekingu v nedeľu len 13 mesiacov po tom, čo jej syn Reggie sa narodil, hovorí, že napodobňuje svoje úsilie v roku 2016 v Riu olympiáde by z nej takú radosť , že by mohla odísť na mieste.

"to, že to bude môj najväčší úspech zo všetkých, bez pochýb," povedala. "Ak sa chcete vrátiť potom, čo vyhral zlato v Londýne 2012 a má dieťa opäť vyhrať v Riu by bolo neuveriteľné. Ale to bude naozaj veľká výzva, ešte väčšia výzva ako tento rok.Aby sme to dosiahli, by bolo dosť zvláštne a asi by som ťažko pokračovať po tom. "

Ennis-Hill tiež povedal, že bol tak šokovaný víťazstvo zlato v Pekingu iba 10 mesiacov po návrate do prípravy, že doteraz potopila dovnútra. "ja určite oslavovať správne, keď sa vrátim domov," trvala na svojom. "Ja som len tešíme sa na svoju rodinu. Dostaneme všetky okrúhle a majú pár pohárov šampanského. "Facebook Twitter Pinterest Watch vrcholom Jessica Ennis-Hill v Pekingu triumfu. ​​

Niektorí odborníci dali Ennis-Hill šancu zachytiť svojej bývalej sláve tak rýchlo, keď sa vrátila do tréningu v novembri minulého roka pomaly predával na vnútornom bicykli po dobu 15 minút.Nielenže sedemboj testovacie dokonalosť naprieč siedmich udalostí, a vyžadujú mimoriadnu úrovňou rýchlosť, silu, obratnosť a silu, ale tam bol malý vo vedeckej literatúre ako vodítko Ennis-Hill alebo jej tréner Toni Minichiello, počas jej návratu.

Vzhľadom k účinku hormónov uvoľňovaných v tehotenstve to bolo ťažké pre Ennis-Hill vrátiť sa k plnému tréningu až do februára tohto roka. A musela tiež vyrovnať sa s veľkým množstvom bezsenných nocí a niekoľko zranení pozdĺž cesty. Zatiaľ povedala, že štát mamičku využil svoj život obrovsky - aj mimo trať: "Materstvo zmenilo mňa ako človeka. Som oveľa šťastnejší a veľmi spokojný so svojím životom. Ktoré môžu prenášať iba pozitívne na trať.Bude zo mňa lepší športovec "majstrovstiev sveta v atletike :. Beijing 2015 - ako sa to stalo Viac

Ale ona pripustí, že to bolo niekedy ťažké. "Najväčším problémom je, ako, aby sa zmestili rôzne prvky výcviku do týždňa," povedala. "Než som mal možnosť trénovať v rannej a popoludňajšej, a pružnosť pekné zdriemnuť medzi tým. Tento rok to bolo veľmi odlišné. "

Avšak, Ennis-Hill našiel rutínu, ktorý pomohol vrátiť jej majster postavu a zároveň ju tiež dávať čo najviac času s Reggie ako je to možné. Zvyčajne sa ráno dostala do tréningu, zatiaľ čo jej syn bol starajú prarodičia. Popoludní a čoskoro večery boli venované na starostlivosť o deti.Ona potom urobila závažia zasadnutí v jej domácej posilňovne vo večerných hodinách. Niekedy, keď Reggie sa uvedie v dopoludňajších hodinách sa pozerať na ňu zacvičiť anglického Inštitútu šport v Sheffielde.

Najprv Ennis-Hill nemohol dvíhať ťažké váhy alebo robiť žiadne krútenie alebo otáčanie, pretože jej brušné neboli plne pletené dohromady.Musela čakať tri mesiace, než sa st ačila zdvihnúť nad hlavu, a keď prvýkrát zdvihol 20kg vzpieranie bar, ona bola šokovaná tým, ako ťažké to cítil.

Ale ona povedala, že bol ťahaný na aplikácie výkony iných športových mamičkám, vrátane Joanne Paveyová, ktorý vlani vyhral európsky 10,000 zlato iba 10 mesiacov po narodení jej syna Jacoba, a kostra bobovej pretekár Shelley Rudman, ktorý tiež sa vrátil k vysokej úrovni po narodení jej dcéra Ella.

"vzal som si inšpiráciu z toho, čo Shelley dosiahne, keď sa vrátila, a keď som bola tehotná, Jo na majstrovstvách Európy bolo neuveriteľné.Keď som videl výkony, ako je, že je veľmi inšpirujúce. "

Ennis-Hill ukázal, že mnoho z nich ju pochyboval, obaja keď bola na začiatku svojej kariéry a počas svojho návratu. "Vždy som bol malý a jeden z najmenších heptathletes vonku," povedala. "A predtým v mojej kariére som bol konfrontovaný s trénermi a športovcov, ktorí cítili, že som moc malý na to byť multi-eventer. To vám dáva impulz ukázať, že to dokážeš. Jessica Ennis-Hill považuje Peking ako zásadný odrazový mostík na ceste k Riu Čítajte viac

"Keď som mala Reggie Vždy som vedel, že chcem, aby sa vrátil na svetovej úrovni. Niektorí ľudia si mysleli, že som urobil olympiádu a bol pripravený odísť.Ale chcel som ukázať som mohol vrátiť z doby od môjho športu a hrať na tejto úrovni.

"Samozrejme že vo svete, v ktorom žijeme teraz s sociálnych médií, môžete tiež vidieť drobné poznámky od ľudí, ktorých sa budete chcieť vrátiť ešte silnejší. "

ešte pred mesiacom, Ennis-Hill bol nerozhodnutý, či súťažiť v Pekingu, pretože si nebol istý, či by mohla získať medailu.Ale zatiaľ čo ona opustí Čínu tento týždeň so zlatom vo svojej batožine, že je žiadne ilúzie o tom, ako ťažké to bude v budúcom roku olympijských hier, a to najmä s jej krajan Katarina Johnso n-Thompson pravdepodobné, že sa vráti silnejší po znečistení v dlhom skoku Peking.

"Je to bude naozaj drsný budúci rok," varoval Ennis, ktorého skóre 6,669 bodov stačilo na zlato v Pekingu napriek tomu, že viac ako 250 bodov pod jej osobným najlepší set v Londýne 2012. "Táto akcia sa pohybuje ďalej a stále silnejší a silnejší. Streliť 6,600 alebo 6,700 bodov bude snáď aj medailu, ale ja neviem, čo to bude trvať, než vyhrať zlato. Mojím cieľom Stávkové bonusy Betclic je dostať čo najbližšie do môjho 2012 podobe.


"

Betclic stávkovanie live

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára